3 Eylül 2014 Çarşamba

Boynu ters doğan adam artık 37 yaşında

 
 
 


 
 







BOYNU TERS DOĞAN ADAM ARTIK 37 YAŞINDA

Doğduğunda doktorların yaşamaz dediği Claudio Vieira de Oliveira hayata böyle tutundu Brezilya'nın Monte Santo kentinde yaşayan ve şimdi 37 yaşında olan Claudio Vieira de Oliveira doğduğunda, doktorlar hiçbir umut olmadığını söylemişti.

Ancak oldukça nadir görülen bir eklem bozulması nedeniyle boynu ters bir şekilde doğan Oliveira, doktorların bu sözlerini boşa çıkardı, muhasebeci olmakla kalmadı, kalabalıklara ilham veren bir konuşmacı oldu.

Oliveira hayata nasıl tutunduğunu şu sözlerle ifade ediyor; "Çocukluğumdan beri hep bir şeylerle meşgul oldum ve başka insanlara bağlı olmayı sevmedim"

"Bugün kendi başıma televizyonu açabiliyorum, cep telefonum çaldığında yanıt verebiliyorum, radyoyu açabiliyorum, internet ve bilgisayar kullanabiliyorum"

Oliveira'nın annesi Maria Jose ise "Doğduğunda insanlar 'Bebeğin ölecek' diyordu çünkü nefes almakta bile zorlanıyordu. 'Boşuna bebeğini doyurma, nasıl olsa yaşamayacak" diyenler bile vardı" sözleriyle yaşadıklarını anlatıyor...

Hayata tutunan Oliveira, bugün hayatını kendi başına sürdürüp neredeyse her işini yapabiliyor.

Yaşama sevinci ile dolu olan Oliveira ağzıyla kalem kullanıp yazı yazıyor, dudaklarıyla bilgisayarın faresini yönetebiliyor.
 http://www.haberinbizden.com/album-p1-aid,299.html#galeri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder